21 Aralık 2018 Cuma

RESSAM FERMAN AYDIN'I ATÖLYESİ'NDE ZİYARET ETMEK





       Yetenekli ressam Ferman Aydın'ı Ankara'da, kendi atölyesinde ziyaret ettim. Kendisi İstanbul'a gelerek bana eserlerinden birini armağan etmişti. Çok güzel bir yağlıboya tablo olan armağanı, evin duvarını süslüyor. Kendisini ziyaret ettiğim sırada, Mavi Çizgi Sanat Atölyesi'nde benim için bu suluboya resmini yaptı. Seymenler Parkı'nda Sonbahar Yürüyüşü...

Tabiî resimde yürüyen ben oluyorum. :)

Ferman Aydın, benim manevî ağabeyimdir. Sağ olsun, beni çok gezdirdi; sobbetine, esprilerine doyum olmaz. İnce ruhlu, sevecen bir adam...

Bunun nezdinde bir sürü öğrenci yetiştirmiş, yetiştirmeye devam ediyor...

Çektiğim video, onu ziyaret ettiğim Ekim -2018'e ait bir hatıradır...



Sevgiler...



Yasemin F. Kılıçaslan







Etiket bulutu: Yasemin F. Kılıçaslan, Yasemin F. Kilicaslan, Sonsuz Amor, Nisan Girdabı, Art, Video, Sanat, Sanatçı, Ressam, Ferman Aydın, Fermanart, Ferart, Ankara, Başkent, Çankaya, Suluboya, Sulu boya, Yağlıboya, Sergi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder