14 Mart 2017 Salı

CARS 3 Trailer #3 (2017)





Çok sevinçliyim. Arabalar serisi favorilerim arasında, filmler de koleksiyonumda yer alır. Ayrıca ikinci filmi Cinemaximum'da izlerken biricik oğluma hamile oluşum da benim için unutulmaz bir anı olarak kalmıştır. 2006 yılında ilk filmi çıkan Arabalar serisinin bu üçüncü bölümünü sabırsızlıkla bekliyorum. Efsane Hudson Hornet'in ölümü beni üzmüştü, tabiî yapımcıların onu öldürme nedenlerini bildiğimden seçimlerine saygı duydum, sonuçta Paul Newman'a duydukları saygıdan ötürü böyle bir eylemde bulundular. Umarım başka kayıplar olmaz ya da filmdeki karakterler değiştirilmez. Örneğin 2.filmle tanıdığımız Holley Shiftwell, Finn Mcmissile gibi karakterleri yeniden görmeyi çok isterim. Her alıştığımız karakterin yerini başka bir karakterin alması pek iyi olmuyor. Bu arada Mater karakterini kimin seslendireceğini de çok merak ediyorum. Onu, rahmetli Osman Gidişoğlu'nun sesiyle sevdik. Kendisine sonsuz rahmet diliyorum. Bu arada Arabalar serisinin Seslendirme (Dublaj)  kadrosunda yer almayı çok isterdim. Nasip... Sonuç itibariyle bu üçüncü bölümü izleyeceğim günü sabırla bekliyorum...
Sevgiler, Yasemin F. Kılıçaslan

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder