5 Mayıs 2014 Pazartesi

YAĞMURUN HİSSETTİRDİKLERİ...


YAĞMUR ve BEN
YASEMİN F KILIÇASLAN
Bir yağmur, insana neler hissettirebilir?
YASEMİN F KILIÇASLAN
Bir yanda yağmurun şakırtısı, diğer yanda eşsiz gitar sesi… Mayıs ayında inceden yağan yağmurun beni kendimden geçiren sesi, gitarla bütünleşmiş durumda…
 
Gerçeğe dönecek olursak bu gün İzmir’e az da olsa yağmur yağdı ama öyle hoşuma gitti ki hemen müzik listelerini inceleyip yağmurYetkili fonları buldum; öyle güzel çalıyorlar ki… Yazıya ara verdiğim anlarda gözlerimi yumuyorum. Ne görüyorum dersiniz? Yemyeşil bir bayırda kollarımı iki yana açmışım, saçlarım sırılsıklam olmuş ve eteğimi tutup yürümeye devam ediyorum. Rahmet yağmurları altındaFkafamdaki bütün olumsuz düşünceler bir bir beni terk ediyor, en azından bir süreliğine… İki yana açtığım ellerimden, parmaklarımın arasından akıp giden taneleri okşuyorum, pozitif enerjiyle dolmuş bakışlarımla…
KalbiminKçırpınışlarını hissedebiliyorum. Ne kadar güzel, zira hayatta olduğumu anlatıyor bana; bütün olumsuzluklara karşın hayata sıkı sıkıya tutunmamı söylüyor…yfk
Ve taze bir karar; bundan böyle gözlerimi açtığım her Sabah Ezanı’nda,  diyeceğim ki “Yeni bir sabahı daha görmemi nasip eden Rabbime şükürler olsun!”YASEMİN F KILIÇASLAN Yasemin F Kılıçaslan Yasemin F. Kılıçaslan Yasemin F Kılıçaslan
Not: Ne yazık ki hazırladığım videoyu bir türlü ekleyemiyorum! :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder