14 Aralık 2018 Cuma

EJDERHANI NASIL EĞİTİRSİN 3 Türkçe Dublajlı Fragman (2019)









Ederhanı Nasıl Eğitirsin Serisi'ni sevenlere müjde; özlem 2019'da bitiyor...

Ben de çok sevinçliyim. Uzun zamandır bekliyordum, az önce gördüm ve hemen paylaşmaya karar verdim. 1. Film beni gerçekten etkilemişti, Hıçkırık ve Dişsiz'in tanıştığı, arkadaş olduğu sahneler çok etkileyiciydi. Bende yeri ve anısı farklıdır. Müzikleri ile senaryosuyla sevdiğim bu filmin sonunda üçüncüsünü de izleyecek olduğum için mutluyum...







Etiket Bulutu: Ejderhanı nasıl eğitirsin, ejderhanı nasıl eğitirsin 2, ejderhanı nasıl eğitirsin 3, 2019, sinema, cinema, cinemaximum, animasyon, animation, dreamworks, hans zimmer, epic, viking, vikingler

#viking#vikingler#ejderhanınasıleğitirsin#2019#sinema#vikings#ejderha#animation#dreamworks#village#yaseminfkılıçaslan#sonsuzamor#nisangirdabı#blog#blogger#youtube#trailer#fragman#harika#awesome#amazing#filmizle#sinemafilmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder